Založ si blog

Chcem naspeť svoj byciglový geng

Chcem naspäť svoj bicyklový gang

keď ma netrápila gramatika

Naháňanie korčuliarov

keď hodený kameň bol výzvou do boja

Pouličné naháňačky

keď parťáci nenosili plynovky a ja boxera

 

Keď najväčšia potupa v parte bola vyfučaná duša

a najväčšia frajerina kelímok medzi ráfikmi

Keď sa písali básne na zdrap papiera

nie texty úbohej kvality na smartphone

Keď Ginsberg podpisoval škatuľky od Bystríc

a nevedel som koľko vtákov vyfajčil

Keď sme pri tejto fontáne naháňali rozjarené natešené siedmačky a špliechali sa vodou

dnes do nej zvraciame v piatok večer a znechucujeme babenky

Keď kamoši boli v rebríčku nad frajerkami

a za chodenie s babami sme sa hanbili

Keď sme sa rehotali nad smiešnym českým Luneticom

a netušili ako budeme uctievať nenávistný český Lahar

Keď oni boli naši bratia

a ja som nevedel v koľkých veciach nás využili a koľko šancí sme si spolu pochovali

Keď som s rapkáčom oslavoval výhry hokejových reprezentantov

a ešte ma nestihli odpísať rodičovské vzťahy v mojom tíme

Neviem či sa zmenil svet

alebo ja som zostal rovnaký chlapec v tele muža no nejak sem nezapadám

.

Včera som zapálil sviečku a stratil sa

08.09.2011

Zapálil som sviečku a stratil sa. Už nadobro. Je mi úplne jedno koľko ľudí hrá svoj smútok, koľko ľudí ma aká stránka na Facebooku o Demitrovi. Je mi jedno úplne všetko a aj tak nechápem, prečo na to „tí druhí“ tak nadávajú. Celospoločenská udalosť, celospoločenská reakcia. Aj keď často s prehnanými (aj hranými) emóciami. Nežijem bulvárom, ani v tom [...]

Bojíte sa, že súdy mohli v kauze Ľudmily Cervanovej zlyhať?

07.07.2011

Prepáčte. To za prvé. Na svojom blogu sa podobným veciam venujem minimálne. Toto píšem len pre dôvod, že moja reakcia by sa v komentároch pod článkom stratila, je príliš dlhá a neprehľadná. Chcel som si zistiť fakty. Preto sem nebudem zaťahovať ani emócie, ani nejaké polopravdy, či subjektívne tvrdenia. Čerpal som iba z hlavných právoplatných rozsudkov a uznesení, [...]

O všímavosti

29.05.2011

Obloha sa chytila od tlejúcich komínov a keď sa jadro začalo štiepiť z oblakov lietadlá padali za horizont či vzbĺkli v nič bez výkrikov bez sĺz len tak Romantický jadrový dážď vsiakla zem a chŕlila ho ničiac všetko okolo zo sopiek kdesi veľmi ďaleko od nás Rieka zrkadlila to divadlo vnucovala „replay“ našich hrôz akoby sme boli slepí akoby nestačilo [...]

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

nikto

Len naštvané texty, nič viac.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 32120x
Priemerná čítanosť článkov: 2008x

Autor blogu

Kategórie