Založ si blog

Bojíte sa, že súdy mohli v kauze Ľudmily Cervanovej zlyhať?

Prepáčte. To za prvé. Na svojom blogu sa podobným veciam venujem minimálne. Toto píšem len pre dôvod, že moja reakcia by sa v komentároch pod článkom stratila, je príliš dlhá a neprehľadná. Chcel som si zistiť fakty. Preto sem nebudem zaťahovať ani emócie, ani nejaké polopravdy, či subjektívne tvrdenia. Čerpal som iba z hlavných právoplatných rozsudkov a uznesení, ktoré som našiel.

Táto reakcia je hlavne pre pár diskutujúcich, ktorí nedajú ani len malú šancu na zapochybovanie o rozsudku. Vehementne a zaslepene veria súdom (Keď sú raz právoplatne odsúdení, tak sú vrahovia, súd sa nemýli a pod.) a na rozumnú otázku, či pochybnosť reagujú neprimerane, veď oni vedia…

 

Oháňate sa tu rozsudkom ponovembrovým, ktorý potvrdil rozsudok prednovembrový.

Oháňate sa viacstupňovým súdnym systémom.

Oháňate sa, že všetky právne možnosti odsúdení využili a nepomohlo im to.

1990 – NS CSFR zrusil povodny rozsudok a poukazal na 72 pochybení v povodnom konani. – TO JE FAKT, TO JE ROZSUDOK, VY ROZSUDKY MÁTE ZA JEDNOZNAČNE PRAVDIVÉ A JASNÉ, či nie všetky?

2004 – Po 14tich rokoch KS Bratislava znovu potvrdil vinu. Za predsedu SENÁTU BOL DANÝ TEN ISTÝ ČLOVEK, KTORÝ ICH V 1982 ODSÚDIL. Námietka zaujatosti (ktorú podal AJ samotný predseda senátu) bola zamietnutá OSOBOU MENOM MICHÁLIK!

2006 – NS SR, kde predsedal ten istý MICHÁLIK, potvrdil rozsudok, voči ktorému sa odvolávali. Pričom dvaja z odsúdených už 16 rokov žili na slobode a museli si ísť späť do basy.

Tak aké mali šance na obhajobu? A stále sú súdy neomylné, aj keď v tomto prípade rozhodli aj tak aj naopak??

Všetko, čo som tu tvrdil, som dnes čítal z PDF dokumentov, reálnych rozsudkov a pod. Žiadne výmysly. Ak som sa niekde zmýlil, opravte ma prosím, nech sme na čistom a nech sú tu len fakty. Mne nejde o senzácie, to by som sem ťahal iné veci. Ide mi len a len o princíp, ktorým sa tu tak oháňate a pritom do očí bije, že NESPOCHYBŇOVAŤ a NEZAVÁHAŤ nad týmto rozsudkom je až nezdravé.
Veď bol zrušený, to pre vás má inú súdnu hodnotu ako ten, ktorý ich znova zavrel?

 

Prepáčte za diakritiku, písal som to ako komentár a skopíroval sem. To je všetko, čo mi ležalo na srdci. Nebudem Vás presviedčať o ničom. Sám nie som presvedčený, no keď vidím, ako niektorí zaslepene a priam zadubene veria a na oponenta útočia frázami – modručký chlapec – tak sa mi chce plakať.

Absolútny záver je druhý a tretí odsek na skene rozsudku z 2006. Dolu je podpísaný Michálik. Celý dokument na http://www.kauzacervanova.sk/PDF/Rozsudok%20NS.pdf .

 

Včera som zapálil sviečku a stratil sa

08.09.2011

Zapálil som sviečku a stratil sa. Už nadobro. Je mi úplne jedno koľko ľudí hrá svoj smútok, koľko ľudí ma aká stránka na Facebooku o Demitrovi. Je mi jedno úplne všetko a aj tak nechápem, prečo na to „tí druhí“ tak nadávajú. Celospoločenská udalosť, celospoločenská reakcia. Aj keď často s prehnanými (aj hranými) emóciami. Nežijem bulvárom, ani v tom [...]

O všímavosti

29.05.2011

Obloha sa chytila od tlejúcich komínov a keď sa jadro začalo štiepiť z oblakov lietadlá padali za horizont či vzbĺkli v nič bez výkrikov bez sĺz len tak Romantický jadrový dážď vsiakla zem a chŕlila ho ničiac všetko okolo zo sopiek kdesi veľmi ďaleko od nás Rieka zrkadlila to divadlo vnucovala „replay“ našich hrôz akoby sme boli slepí akoby nestačilo [...]

Dážďovky na betóne

28.05.2011

Kritizujeme suché polia snov, aj keď tie naše ležia úhorom niekoľko rokov. Píšeme smutne, ba priam zhnusene. Na viac nemáme, skrývame radosť (pre nás druhú najdrahšiu vec po smútku). Pochybujeme o sebe, o vás, o všetkom, no naše kroky sú pevné, jasné a vlastné. Preto nás tak ľahko zostrelia k zemi. Pýtame si divoké búrky, túžime však po jemnom vánku, slnku na [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

nikto

Len naštvané texty, nič viac.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 32105x
Priemerná čítanosť článkov: 2007x

Autor blogu

Kategórie