Založ si blog

O všímavosti

Obloha sa chytila od tlejúcich komínov

a keď sa jadro začalo štiepiť z oblakov

lietadlá padali za horizont

či vzbĺkli v nič

bez výkrikov bez sĺz len tak

Romantický jadrový dážď vsiakla zem

a chŕlila ho ničiac všetko okolo

zo sopiek kdesi veľmi ďaleko od nás

Rieka zrkadlila to divadlo

vnucovala „replay“ našich hrôz

akoby sme boli slepí

akoby nestačilo vidieť len raz

 

My – klasickí ľudia

sme ležali v poli dymiacich vlčích makov

omámení

a mali v piči

 

Včera som zapálil sviečku a stratil sa

08.09.2011

Zapálil som sviečku a stratil sa. Už nadobro. Je mi úplne jedno koľko ľudí hrá svoj smútok, koľko ľudí ma aká stránka na Facebooku o Demitrovi. Je mi jedno úplne všetko a aj tak nechápem, prečo na to „tí druhí“ tak nadávajú. Celospoločenská udalosť, celospoločenská reakcia. Aj keď často s prehnanými (aj hranými) emóciami. Nežijem bulvárom, ani v tom [...]

Bojíte sa, že súdy mohli v kauze Ľudmily Cervanovej zlyhať?

07.07.2011

Prepáčte. To za prvé. Na svojom blogu sa podobným veciam venujem minimálne. Toto píšem len pre dôvod, že moja reakcia by sa v komentároch pod článkom stratila, je príliš dlhá a neprehľadná. Chcel som si zistiť fakty. Preto sem nebudem zaťahovať ani emócie, ani nejaké polopravdy, či subjektívne tvrdenia. Čerpal som iba z hlavných právoplatných rozsudkov a uznesení, [...]

Dážďovky na betóne

28.05.2011

Kritizujeme suché polia snov, aj keď tie naše ležia úhorom niekoľko rokov. Píšeme smutne, ba priam zhnusene. Na viac nemáme, skrývame radosť (pre nás druhú najdrahšiu vec po smútku). Pochybujeme o sebe, o vás, o všetkom, no naše kroky sú pevné, jasné a vlastné. Preto nás tak ľahko zostrelia k zemi. Pýtame si divoké búrky, túžime však po jemnom vánku, slnku na [...]

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Londýn, kôň, splašené kone, Household Cavalry, britská vojenská jednotka

Londýnom sa preháňali splašené vojenské kone. Skrotila ich až armáda, hlásia ranených

24.04.2024 14:02

Jeho kôň vrážal do áut neďaleko Buckinghamského paláca.

nikto

Len naštvané texty, nič viac.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 32640x
Priemerná čítanosť článkov: 2040x

Autor blogu

Kategórie