Založ si blog

Archív: máj, 2011

O všímavosti

Obloha sa chytila od tlejúcich komínov a keď sa jadro začalo štiepiť z oblakov lietadlá padali za horizont či vzbĺkli v nič bez výkrikov bez sĺz len tak Romantický jadrový dážď vsiakla zem a chŕlila ho ničiac všetko okolo zo sopiek kdesi veľmi ďaleko od nás Rieka zrkadlila to divadlo vnucovala „replay“ našich hrôz akoby sme boli slepí akoby nestačilo […]

Pokračovanie článku

Dážďovky na betóne

Kritizujeme suché polia snov, aj keď tie naše ležia úhorom niekoľko rokov. Píšeme smutne, ba priam zhnusene. Na viac nemáme, skrývame radosť (pre nás druhú najdrahšiu vec po smútku). Pochybujeme o sebe, o vás, o všetkom, no naše kroky sú pevné, jasné a vlastné. Preto nás tak ľahko zostrelia k zemi. Pýtame si divoké búrky, túžime však po jemnom vánku, slnku na […]

Pokračovanie článku

Veľký sen o sebe (Improvizácia)

O šťastných prvých slastiach ktoré si ako batoľa nepamätám O starajúcich sa starých rodičoch ktorých otec nemusel opatrovať O pubertiackom kolektíve kamarátov na smrť ktorý sme nikdy nemali O osemnástych narodeninách s obrovským darčekom ktoré som prežil s jediným otcovým želaním a podaním rúk (to želanie si pamätám dodnes, vďaka tato) O mladíkovi s veľkým […]

Pokračovanie článku

O Slobode (Moja vojna)

Nemal som ťa nikdy Nebol som v tebe Nedal som ti pusu Nepoložil som pohľad nie to ešte ruky na tvoje boky A tak sa cítim ako najväčší chudák pod Slnkom Pretože si láska len nie moja Nechal som doznieť piesne Rollins Band Vytiahol zo šuflíka starú platňu a na krk vytetoval logo Black Flag

Pokračovanie článku

O dievčati

Položil som ťa na papier už nejdeš vygumovať Položil som ťa do básní teraz každý riadok bude o tebe Položil som ťa do snov odvtedy zle spávam Položil som ťa na postel zistil že milujem viac ako ty Povedal to a ty si ma položila na lopatky

Pokračovanie článku

Chcem naspeť svoj byciglový geng

Chcem naspäť svoj bicyklový gang keď ma netrápila gramatika Naháňanie korčuliarov keď hodený kameň bol výzvou do boja Pouličné naháňačky keď parťáci nenosili plynovky a ja boxera Keď najväčšia potupa v parte bola vyfučaná duša a najväčšia frajerina kelímok medzi ráfikmi Keď sa písali básne na zdrap papiera nie texty úbohej kvality na smartphone Keď […]

Pokračovanie článku
785. deň: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

785. deň: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

18.04.2024 06:00

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Fiala: Nájdeme spôsob, ako využiť slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

Fiala: Nájdeme spôsob, ako využiť slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00

Slovenská vláda sa nepripojila k iniciatíve Prahy, keď sa kabinet Petra Fialu usiluje nakúpiť delostrelecké granáty pre Ukrajinu.

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

18.04.2024 06:00

Od pôvodných personálnych požiadaviek nakoniec SNS upustila, no staré rany otvorila oficiálne neobsadená stolička predsedu parlamentu, ktorú Danko požaduje od vzniku koalície. A chce ju znova.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

nikto

Len naštvané texty, nič viac.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 32489x
Priemerná čítanosť článkov: 2031x

Autor blogu

Kategórie