Založ si blog

Zosnulí živým

Ak ich vykopem a presadím

z hrobu do hrobu

nájdete k nim opäť cestu?

Rozprášte ma po zelenej lúke

na jar

Urnu hoďte do mora

v lete

Zapáľte sviečku inému

na jeseň

Darujte si srdce

v studenej zime

Včera som zapálil sviečku a stratil sa

08.09.2011

Zapálil som sviečku a stratil sa. Už nadobro. Je mi úplne jedno koľko ľudí hrá svoj smútok, koľko ľudí ma aká stránka na Facebooku o Demitrovi. Je mi jedno úplne všetko a aj tak nechápem, prečo na to „tí druhí“ tak nadávajú. Celospoločenská udalosť, celospoločenská reakcia. Aj keď často s prehnanými (aj hranými) emóciami. Nežijem bulvárom, ani v tom [...]

Bojíte sa, že súdy mohli v kauze Ľudmily Cervanovej zlyhať?

07.07.2011

Prepáčte. To za prvé. Na svojom blogu sa podobným veciam venujem minimálne. Toto píšem len pre dôvod, že moja reakcia by sa v komentároch pod článkom stratila, je príliš dlhá a neprehľadná. Chcel som si zistiť fakty. Preto sem nebudem zaťahovať ani emócie, ani nejaké polopravdy, či subjektívne tvrdenia. Čerpal som iba z hlavných právoplatných rozsudkov a uznesení, [...]

O všímavosti

29.05.2011

Obloha sa chytila od tlejúcich komínov a keď sa jadro začalo štiepiť z oblakov lietadlá padali za horizont či vzbĺkli v nič bez výkrikov bez sĺz len tak Romantický jadrový dážď vsiakla zem a chŕlila ho ničiac všetko okolo zo sopiek kdesi veľmi ďaleko od nás Rieka zrkadlila to divadlo vnucovala „replay“ našich hrôz akoby sme boli slepí akoby nestačilo [...]

Explainer Middle East Armed Groups

Izrael zvažoval odvetný útok na Irán, ale odložil ho. Už dvakrát. EÚ uvalí nové sankcie

18.04.2024 07:02, aktualizované: 07:37

Izrael sa zaviazal, že na iránsky útok odpovie. Jeho hlavný západný spojenec - USA - však s takýmto postupom nesúhlasí.

Tatranský národný park (TANAP)

Vysoké Tatry zavreli pre horolezcov. Tí nesúhlasia a chcú zmeniť návštevný poriadok

18.04.2024 07:00

Vo Vysokých Tatrách platí až do konca mája jarná uzávera pre horolezcov aj skialpinistov.

vojna na Ukrajiny, Černihiv

ONLINE: Rutte: Niektoré štáty sedia na hromadách Patriotov. Kúpme ich pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00, aktualizované: 07:20

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Fiala

VIDEO: Fiala si myslí, že slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu Česko asi nevyužije

18.04.2024 06:00

Slovenská vláda sa nepripojila k iniciatíve Prahy, keď sa kabinet Petra Fialu usiluje nakúpiť delostrelecké granáty pre Ukrajinu.

nikto

Len naštvané texty, nič viac.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 32428x
Priemerná čítanosť článkov: 2027x

Autor blogu

Kategórie