Založ si blog

Uteč

Táto je naopak veľmi čerstvá. Osobne sa mi páči ako jeden z mála mojich textov.

Mraky
búchali do noci piatu symfóniu
Ty si mi hladila tvár
hrdzavým ostrím britvy (nášho) konca
S dažďom odkvapla slza
Vyžrala mi srdce v hrudi
Za všetku hlúposť
ktorú v tebe pácham
Vyry mi nechtami do kože
Odpúšťam

A uteč.

Včera som zapálil sviečku a stratil sa

08.09.2011

Zapálil som sviečku a stratil sa. Už nadobro. Je mi úplne jedno koľko ľudí hrá svoj smútok, koľko ľudí ma aká stránka na Facebooku o Demitrovi. Je mi jedno úplne všetko a aj tak nechápem, prečo na to „tí druhí“ tak nadávajú. Celospoločenská udalosť, celospoločenská reakcia. Aj keď často s prehnanými (aj hranými) emóciami. Nežijem bulvárom, ani v tom [...]

Bojíte sa, že súdy mohli v kauze Ľudmily Cervanovej zlyhať?

07.07.2011

Prepáčte. To za prvé. Na svojom blogu sa podobným veciam venujem minimálne. Toto píšem len pre dôvod, že moja reakcia by sa v komentároch pod článkom stratila, je príliš dlhá a neprehľadná. Chcel som si zistiť fakty. Preto sem nebudem zaťahovať ani emócie, ani nejaké polopravdy, či subjektívne tvrdenia. Čerpal som iba z hlavných právoplatných rozsudkov a uznesení, [...]

O všímavosti

29.05.2011

Obloha sa chytila od tlejúcich komínov a keď sa jadro začalo štiepiť z oblakov lietadlá padali za horizont či vzbĺkli v nič bez výkrikov bez sĺz len tak Romantický jadrový dážď vsiakla zem a chŕlila ho ničiac všetko okolo zo sopiek kdesi veľmi ďaleko od nás Rieka zrkadlila to divadlo vnucovala „replay“ našich hrôz akoby sme boli slepí akoby nestačilo [...]

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

Fico

Fico chce prešetriť prideľovanie spisov na Najvyššom súde. Prideľujú sa transparentne, kontrola bola arogantná a neštandardná, odpovedal Šikuta

24.04.2024 16:51, aktualizované: 17:25

Podľa Fica je podozrivé, že v minulosti všetky najcitlivejšie veci, v ktorých sa rozhodovalo o opravných prostriedkoch, pripadali senátu 5T sudcu Juraja Klimenta.

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

nikto

Len naštvané texty, nič viac.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 32641x
Priemerná čítanosť článkov: 2040x

Autor blogu

Kategórie